Topic: Vaarwel, maten!

Beste makkers,

Binnenkort ga ik NDSS sluiten en van de server verwijderen aangezien er geen activiteit meer is. Mocht je een back-up willen of maken, ga je gang. De domeinnaam wordt ook opgeheven. Mocht je hem willen overnemen (gratis - uiteraard) laat het dan even weten!

Thanks.

"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Re: Vaarwel, maten!

Begrijpelijk, en tof dat je het nog zo lang online hebt gehouden.
Misschien leuk om een NDSS discord server te creëren of iets dergelijks, voor de mensen die samen nog willen gamen of over games willen discussiëren en dergelijke, mocht daar animo voor zijn.

Bedankt voor alle jaren NDSS Kenney en alle anderen die hieraan hebben bijgedragen en deze gemeenschap groot en levendig hebben gemaakt. Ik vond het tof om hier deel van te mogen zijn geweest.

Het ga iedereen goed.
Alvast fijne feestdagen en goed nieuwjaar allemaal.

nomen est hare, nihil scio

Kenney wrote:

Mocht je hem willen overnemen (gratis - uiteraard) laat het dan even weten!

Is het een idee om de hoofdpagina van NDSS een pagina te maken met een embedded IRC web client die doorlinkt naar het chatkanaal? Op die manier hoeft de community met dit niet verloren te gaan. Er is vast ooit op een dag wel eens iemand die nog eens ndss.nl gaat intikken om te kijken wat ermee gebeurd is.

Misschien leuk om een NDSS discord server te creëren of iets dergelijks, voor de mensen die samen nog willen gamen of over games willen discussiëren en dergelijke, mocht daar animo voor zijn.

Via https://github.com/reactiflux/discord-irc zouden we de huidige (micro) community in de IRC chat kunnen linken met een wat aantrekkelijkere manier van chatten. Ik heb dit al eens geprobeerd, maar ik liep steeds tegen hele vage, redelijk willekeurige problemen.

Misschien dat jij technisch genoeg bent om dat te faciliteren?

Verder ben ik het roerend met Rickert eens. Kenney, bedankt! Het is toch wel een groot, fijn deel van m'n wat jongere jaren geweest.

Dat is helemaal prima maar ik wil de domeinnaam niet meer in m'n eigen beheer, dus nogmaals, als iemand die paar euro wilt ophoesten dan maak ik graag een verhuiscode naar je over. Discord aan IRC koppelen lijkt me een goed plan, zit tegenwoordig zelf alleen nog op Discord omdat het wat moderner smaakt dan IRC.

Overigens heb ik ook m'n eigen community voor game developers, mocht je dat leuk vinden; https://pixeland.io/discord

"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Jammer om te lezen maar inderdaad begrijpelijk! Bedankt aan iedereen, ik heb leuke jaren beleefd tijdens mijn DS periode!

Ah jammer dat het forum gaat sluiten.  Ik heb trouwens wel interesse in het overnemen van het domein. En misschien zelfs het forum als dat zou kunnen.  (Maar dat kan ik ook herstarten)

Hallo smile Dit was mijn post.