Topic: Waar zijn we nou allemaal mee bezig...?

Hallo iedereen,

Ik heb gemerkt dat het wat stil is geworden op Ndss.nl.

Dus vraag ik aan iedereen: waar zijn jullie momenteel mee bezig?

Ik heb nu meerdere websites.. Het is maar dat je het weet wink

Re: Waar zijn we nou allemaal mee bezig...?

Waar we mee bezig zijn, wachten tot er weer gepost wordt op ndss.nl!

In de tussentijd om de tijd te doden lopen we wat hard en zijn we de studie aan het afronden.

Wow. Wat een existentiële vraag.

Persoonlijk heb ik een jaartje gewerkt, besloten dat werken niks voor mij is, en dus weer snel terug naar de universiteit.
Gelukkig is studeren gratis.

Masturberen. Of bedoelde je in het algemeen?

Momenteel ben ik mijn BSc in Kunstmatige Intelligentie aan het afronden. Ik moet nog 5 ECTSs halen, en het afstudeerproject afmaken. Daar ben ik op het moment mee bezig. Daarna wil ik door met een MSc in Kunstmatige Intelligentie.

Verder volg ik sinds een paar maanden zangles, wat echt heel leuk is. Eind deze maand treed ik ook op met een koortje, waarbij ik ook solo mag zingen.
Daarnaast doe ik al bijna een vol studiejaar aan improvisatie comedy (denk De Lama's), wat me ook uitermate bevalt.

Ook lees ik veel en sport ik minstens 3x in de week (gewichtheffen).

Leuk topic! Hopelijk reageren er meer mensen.

Ik ben professioneel langstudeerder geworden en begin (naar verwachting) na de zomer aan de Master Business Informatics. In mn vrije tijd ben ik DJ (het liefst House/Future House, maar in principe ben ik op bijna alle genres inzetbaar), ben ik promotiemateriaal aan het maken in Photoshop en speel ik af en toe wat games. Oh en koken is ook heel chill.

Gooi recepten op me Frank.

Ik maak nu spelletjes. Vroeger ook al maar nu nog steeds. Ik heb ook een echte studio waar ik vooral veel lokale studenten over de vloer krijgt die ik advies geef mochten ze interesse hebben in game development. Heb ook een boel (~ 40,000) sprites en 3D models gemaakt die vrij (publiek domein) in games gebruikt kunnen worden, ze zijn gebruikt door o.a. Unreal Engine, Unity, Apple, Microsoft en Google.

"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Master afgerond industrial design en nu dus Master of science. Momenteel werkend als uxer/uier bij webdesignbureau en nog bij een game bedrijf wat zich focust op games in de zorg.