Re: Klaagbaak

Bas wrote:
Remco32 wrote:

2de monitor (stamt nog uit het NDSS1 tijdperk) is denk ik nu echt overleden. Komt geen beeld meer op. De backlight gaat wel aan though. Normaal kon ik de stekker er uit en in stoppen en deed ie et na een paar keer wel, vandaag niet.

Misschien oververhit. Je kan em laten afkoelen of je kan een cornetto aan de achterkant erin rammen. Kan ook wel eens werken.
Groetjes

hoeveel verdient cor netto?

27 (edited by Bas 2015-07-02 11:06:54)

Jeaust wrote:

hoeveel verdient cor netto?

https://pbs.twimg.com/media/CI1FMB4WgAAJ5pj.pnghttps://pbs.twimg.com/media/CI1FQyvWEAAUUxg.png

Bas wrote:
Remco32 wrote:

2de monitor (stamt nog uit het NDSS1 tijdperk) is denk ik nu echt overleden. Komt geen beeld meer op. De backlight gaat wel aan though. Normaal kon ik de stekker er uit en in stoppen en deed ie et na een paar keer wel, vandaag niet.

Misschien oververhit. Je kan em laten afkoelen of je kan een cornetto aan de achterkant erin rammen. Kan ook wel eens werken.
Groetjes

Ook kan je even de signaalkabel controleren.

https://photos-6.dropbox.com/t/2/AADGI0Z3xuKfSvEAEQgVIMN2yjpN4qroi78C01XOqOFuOQ/12/101376475/jpeg/32x32/1/1435860000/0/2/FB_IMG_1435851389261_1.jpg/CNvDqzAgASACIAMgBCAFIAYgBygBKAI/QpAqsVkMFuIeFzpaxwN2jOEG6rmCk0m4kwSpJswiwbw?size=1024x768&size_mode=2
Drie keer raden waar ik werk.

nomen est hare, nihil scio

Jeroens wrote:

Bij het KNMI?

Nope Volkel.

Vlakbij die JPEG artifact?

Remco32 wrote:

FYI hij deed het straks nog.
Maar was een afbeelding van temperaturen over heel Nederland gerangschikt van hoog naar laag.
Op dat moment was Volkel leider in het klassement met 36.3°C.

33 (edited by Bas 2015-07-02 20:37:32)

Rickert wrote:
Remco32 wrote:

FYI hij deed het straks nog.
Maar was een afbeelding van temperaturen over heel Nederland gerangschikt van hoog naar laag.
Op dat moment was Volkel leider in het klassement met 36.3°C.

HAHAHAHAHA wat leuk!
Hier is het ook warm man. Poeh hei ik zweet me een ei uit.
Hahaha naja doei

Lekker klagen: een boel subreddits zijn down.

№0021 wrote:

Lekker klagen: een boel subreddits zijn down.

nu kan ik geen memes meer spammen sad

Mods willen even het 'moreel juiste' doen om internetpunten te scoren voor hun ego.

What I don't understand is why people just didn't stop visiting the site. If you are for the boycott, you can do that, if you are against you can keep visiting. Everyone would get their way.
Of course, you can't show anyone that you left the site for a bit, so no internet brownie points will be earned...

Remco32 wrote:

What I don't understand is why people just didn't stop visiting the site.

Iedereen mag een subreddit maken en draaien, en daarna sluiten. Als alle mods van /r/IamA, /r/books, /r/science, etc, allemaal tegelijkertijd stoppen met Reddit bezoeken en hun subreddit sluiten was het resultaat veel erger geweest.

Het was erg genoeg dat iemand ingevlogen was voor een IamA, maar geen contact kon krijgen met de admin die het zou draaien, omdat ze zonder verdere communicatie niet meer bij Reddit werkt. Gelukkig konden ze nog wel contact op nemen met andere mods van /r/IamA, juist omdat ze niet uit woede maar zijn vertrokken.

/r/IamA is al eens eerder verwijderd, toen hebben de admins de pagina gered uit de databases omdat ze niet zonder konden. Nu hebben de admins (of in ieder geval Corporate Reddit) juist /r/IamA gesaboteerd door niet te communiceren. Wat moet je dan doen als groep vrijwilligers die de website draaiende houden? Weglopen willen ze niet doen, ze snappen zelf ook wel wat /r/IamA betekend, maar ze kunnen ook niet doorgaan zoals het nu is.

En om ook nog over iets anders te klagen, ik moest mijn bank net bellen omdat de beveiliging op de site niet voldoet: Banks & regulators: needlessly making things hard on users and then claiming it is for security.

2de keer op rij dat ik mn fietsband probeer te plakken, 2de keer dat ik faal. Morgen maar naar de fietsenboer.

Remco32 wrote:

2de keer op rij dat ik mn fietsband probeer te plakken, 2de keer dat ik faal. Morgen maar naar de fietsenboer.

En dat noemt zich Nederlander.. Tsk tsk tsk

Rickert wrote:
Remco32 wrote:

En dat noemt zich Nederlander.. Tsk tsk tsk

Hij kan net zo goed gamen als zijn band plakken

Als ik weer competitive mode op CS:GO wil doen, moet ik nog zo'n 9 uur team deathmatch spelen. Bedankt eh Valve.

Corsair M30 muis als vervanger van mijn Razer Abyssus gekregen omdat ze hem tijdens RMA hebben vernietigd en de Abyssus niet meer leverbaar is, wat overigens dikke bullshit was.
Hopen dat deze een beetje gelijkwaardig is.

Rickert wrote:

Corsair M30 muis als vervanger van mijn Razer Abyssus gekregen omdat ze hem tijdens RMA hebben vernietigd en de Abyssus niet meer leverbaar is, wat overigens dikke bullshit was.

waarom kocht je uberhaupt een muis zonder toeters en bellen voor 40 euro

Jeaust wrote:
Rickert wrote:

waarom kocht je uberhaupt een muis zonder toeters en bellen voor 40 euro

Abyssus is zo'n beetje het beste wat je hebt voor die prijs. Vind €40 al best veel voor een muis.
Abyssus was prima, M30 is nog beter voor zover ik nu gemerkt heb.
M30 is wat zwaarder maar goed voor FPS games met tracking enzo.

Probeer mijn website beschikbaar te krijgen via IPv6, in plaats van antwoorden linkt de helpdesk mij telkens weer naar een super handige pagina in hun knowledge base. Alsof ik niet al had gezocht en had geconstateerd dat er in die hele hulp databank met geen woord over IPv6 gerept wordt.

Erg jammer, had eerder zeer goede ervaringen met hun helpdesk…

№0021 wrote:

Probeer mijn website beschikbaar te krijgen via IPv6, in plaats van antwoorden linkt de helpdesk mij telkens weer naar een super handige pagina in hun knowledge base. Alsof ik niet al had gezocht en had geconstateerd dat er in die hele hulp databank met geen woord over IPv6 gerept wordt.

Erg jammer, had eerder zeer goede ervaringen met hun helpdesk…

Dus de helpdesk zelf weet het gewoon niet?
Of zijn ze te lui?

Oordeel zelf: emails.

№0021 wrote:

Oordeel zelf: emails.

Het is net alsof je tegen een robot praat.

Ze denken bij je tweede email dat je bent veranderd in een vrouw overigens.

Nou het heeft maar 4 dagen, 13 uur en 13 minuten geduurd, maar ik heb er een antwoord uit gekregen.

Elisa Lovano <helpdesk@switchplus.ch> wrote:

Thank you for your replay.

Unfortunately, IPv6 is not yet supported on our name servers, for this reason, the two entries in the test still are red.

We can not yet estimate when this functionality will be available on our name servers.

Letterlijk het enige dat ik wilde weten.

Hier word ik dus echt chagrijnig van. Rond de tijd dat Doom 3 uitkwam heb ik die gekocht voor de PC, maar toentertijd was kon ik die alleen op de laagste settings spelen, en dan nog met wat framerate drops. Dus ik dacht: die port van Doom 3 BFG edition voor de PS3 ziet er goed uit, laat ik het nog eens een kans geven. De eerste twee uur: niks aan het handje. Dan ontdek ik één of andere deur waar ik half doorheen glitch, en vanaf dat moment zakt de framerate bij het minste of geringste van een soepele 60 naar een onspeelbare 2-3 FPS.

Save opnieuw laden en spel opnieuw starten werkt niet trouwens.