Topic: Welke games speel je op dit moment?

Welke games ben je momenteel 't spelen of heb je recentelijk gespeeld?

(Origineel door Maikel Steneker)

"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Re: Welke games speel je op dit moment?

DotA 2

Splatoon! smile

Ik heb nu meerdere websites.. Het is maar dat je het weet wink

dota2 met joost en remco en luuk. leuk enzo. we hebben nog teammates nodig. kom lekker derbij.

Bas wrote:

dota2 met joost en remco en luuk. leuk enzo. we hebben nog teammates nodig. kom lekker derbij.

Inderdaad, we kunnen nog wel teamgenoten voor het illustere team D2A gebruiken.

Ik vind dat we een eigen subforum verdienen

Wish granted.

"Frankly, my dear, I don't give a damn."

Op dit moment vooral:

Splatoon (Wii U)
Hyrule Warriors (Wii U)

Op de 3DS nog Pokemon Omega Ruby maar dat is al weer een paar dagen geleden...

9 (edited by Bas 2015-06-20 00:43:28)

Is dat splatoon zo leuk als het lijkt?

Edit:

Mijn eerste succesvolle scam.
Toen despair gespeeld smile

http://puu.sh/ivouy/df5237e96a.jpg

Bas wrote:

Is dat splatoon zo leuk als het lijkt?

Ja, ja dat is het! Ben normaal niet van de (online)shooters maar ik vermaak me hier echt super mee!

Nog mensen die gamen op een PS4?

Speel nog steeds Wolfenstein: Enemy Territory .
Al 12 jaar, nog steeds veel mensen die het spelen, dus blijf ik het ook spelen.

nomen est hare, nihil scio

Ben in de auto naar Nederland begonnen aan PoPoLoCrois (PSP).

14 (edited by Berend 2015-07-06 17:25:32)

Command & Conquer (RA3 & CnC3) - Ik zuig in videospelletjes (en RTS games al helemaal) maar dit is gewoon pure fun
The Talos Principle - Aardige puzzelgame. Ik vind hem niet portal niveau (zoals veel mensen claimen), maar de visuals zijn prachtig en het is prima vermaak
LA Noire - Want ik heb een hopeloos lange backlog van games die ik nog moet spelen.
Braid - Zie bovenstaand + geniale puzzels

Nog mensen die puzzlegames in dit soort categorieen aan kunnen raden (Portal, Braid, Antichamber, Fez etc)? Vooral games als Fez waar je soms een kladblok moet pakken om shit op te lossen vind ik erg tof.

Berend wrote:

Nog mensen die puzzlegames in dit soort categorieen aan kunnen raden (Portal, Braid, Antichamber, Fez etc)? Vooral games als Fez waar je soms een kladblok moet pakken om shit op te lossen vind ik erg tof.

Portal Stories: Mel heb je al naar gekeken neem ik aan? Anders heb ik niet super veel games om aan te raden, ik denk dat onze verzamelingen aardig het zelfde zijn. ik heb ook genoten van The Talos Principle.

Misschien dat DROD wel iets voor je is in de categorie “puzzelen”, o.a. beschikbaar op GOG.com.

Sancie11 wrote:

Nog mensen die gamen op een PS4?

Ja, ik. Een tijdje geleden heb ik Infamous: Second Son uitgespeeld. Nu ben ik bezig met Far Cry 3 (maar dat is PS3). Verder speel ik Tearaway (PS Vita), Zelda: Majora's Mask (3DS) en NintendoLand (Wii U).

№0021 wrote:
Berend wrote:

Portal Stories: Mel heb je al naar gekeken neem ik aan? Anders heb ik niet super veel games om aan te raden, ik denk dat onze verzamelingen aardig het zelfde zijn. ik heb ook genoten van The Talos Principle.

Misschien dat DROD wel iets voor je is in de categorie “puzzelen”, o.a. beschikbaar op GOG.com.

Nice. Nee, Portal Stories kende ik nog niet, maar dat ga ik zeker checken. DROD gaat ook op m'n lijstje vermoed ik.

Cities: Skylines. Ik denk de hele dag nu over hoe ik fileproblemen op moet lossen. Wat is er mis met me.

http://i.imgur.com/8bWy66I.jpg

Kun je ook in grids werken? De Sim City speler in mij wil graag zo efficient mogelijk kunnen bouwen.

Eh ja? De meeste wijken van dit stadje hebben grids? Het is alleen een beetje saai en verkeer gaat moeilijk hard opstoppen als je alleen maar grids aan elkaar gaat bouwen.

Woeps, had niet zo lang naar je plaatje gekeken. Heb al zat screens van die game gezien, echter stonden daarop bijna altijd alleen maar kronkelende wegen met gebouwen daartussen, zoals jouw districten links van de rivier.

22 (edited by Jeaust 2015-07-18 13:30:29)

nostalgisch aan het gamen:

Toy Story 2
102 Dalmatiërs: Puppies to the rescue
Harry Potter 1, 2 en 3

En dota 2 natuurlijk

Jeaust wrote:

Harry Potter 1, 2 en 3

Er zijn een aantal HP games die zeer leuk zijn. Heb hem veel gespeeld op de GameBoy Colour, waar de new game+ gewoon opnieuw beginnen is maar met je character intact voor OP krachten. Afgelopen jaar LEGO Harry Potter voor de PlayStation Portable gespeeld, ook erg vermakelijk.

Waren de gameboy games niet RPGs?

Remco32 wrote:

Waren de gameboy games niet RPGs?

Yep!